Sunday 14 June 2015

SET BERSALIN SHAKLEE




Ketika berpantang, ibu harus menjaga dirinya termasuk luka jahitan luar dan dalam dan juga perlu menjaga bayi yang baru dilahirkan. 
So, di dalam tempoh ini, perkara yang amat penting adalah memastikan ibu segera sihat, luka cepat sembuh dan cergas agar dapat menjaga bayi dan menyusukan bayi tanpa stress dan rasa tertekan. 


Set berpantang shaklee yang terdiri daripada;

1. ESP - iaitu minuman soya semulajadi berperisa vanilla yang membekalkan tenaga berpanjangan (walaupun berjaga malam). ESP juga membekalkan protein yang sangat penting untuk penghasilan darah merah yang hilang semasa kelahiran bayi. Selain tu, ESP juga penting untuk penghasilan sel-sel baru yang luka ketika proses bersalin. Namun, yang paling disukai oleh ibu mengandung apabila strecthmark di bahagian perut semakin pudar. Ohsem kan?

2. Vitalea - berfungsi untuk membekalkan nutrisi harian yang diperlukan oleh badan. Almaklumlah semasa pantang kepelbagaian makanan adalah terhad. Nutrisi ni penting agar sistem badan dapat berfungsi sepenuhnya. Nutrisi seperti vitamin B boleh mengurangkan stress/migrain manakala mineral seperti iron membantu menghasilkan darah merah untuk elak pitam dan pucat. 

3. Zinc - Umpana pil ajaib yang berfungsi untuk mempercepatkan penyembuhan luka luaran dan dalaman. Selain tu, ia juga sangat penting untuk mengelakkan rambut gugur dengan banyaknya selepas bersalin. 


4. Ostematrix - Membantu dalam mengurangkan sakit pinggang ibu yang menyusukan anak dan juga mengelakkan sembelit semasa dalam pantang


5. B-Complex- Membantu menangani masalah stress ketika berpantang seterusnya mengelakkan daripada terjadinya meroyan



6. SR Vitamin C- Memberi manfaat kepada ibu yang berpantang supaya tidak mudah dijangkit sakit selsema dan demam.



Selain memberikan manfaat yang banyak kepada ibu berpantang, cara makan set ini juga sangat mudah. Anda hanya perlu membancuh esp dan menelan vitamin saja. Mudahkan?

Alhamdulillah, saya berpeluang berpantang dengan set ini dan sangat membuatkan saya happy sebab tidak melalui saat berpantang yang mengerikan.




Jika anda ingin mendapatkan set premium berpantang Shaklee, boleh lah menghubungi saya dengan segera.



Ummi Khalif,
014-3794493

No comments:

Post a Comment

 

Followers

Like Us On

Follow Us on