Tuesday 2 June 2015

Kedatangan Bulan June



Bulan Jun sudah menjelma tiba. Bermakna kita counting days lagi untuk menyambut kedatangan Bulan Ramadhan, iaitu bulan penuh mulia. Mesti ada yang sudah tidak sabar kan untuk berpuasa sekali lagi? Mudah-mudahan kita semua diberi kesihatan yang panjang untuk memenuhi bulan Ramadhan nanti.. Aamiin..

Seperti biasa, Shaklee menyediakan promosi yang berbeza pada setiap bulan. Bulan ini pula kita berpeluang lagi untuk menikmati promo hebat yang menjadi favourite setiap orang terutama sekali kaum wanita. Apa tidaknya promo bulan ini berkait rapat dengan kedatangan Aidilfitri nanti.
Promo kali ini tidak lain tidak bukan ialah item yang seringkali dikaitkan dengan kecantikan kulit iaitu SR Vitamin C & Vitamin E Complex!
Pasti ramai yang teruja kan?
Kehebatan dua item ini dalam menyelesaikan masalah kulit tidak dapat disangkal lagi.. Jom kita layan gambar cun kedua-dua item ini.





Promosi ini akan berlangsung sepanjang bulan Jun ini. Untuk lebih info boleh la whatsapp saya, SID bertauliah anda atau hubungi mana2 SID yang berdekatan anda! 




No comments:

Post a Comment

 

Followers

Like Us On

Follow Us on