Sunday 7 June 2015

Rambut Lebat Jadi Pujaan!






Selepas bersalin, wanita lebih sinonim mengalami masalah rambut gugur. Seperti saya juga! Saya mengalami masalah keguguran rambut dan rambut yang kering setelah melahirkan anak pertama saya pada bulan Mei tahun lepas. Setiap hari wajib menyapu bilik dan membersihkan  tandas sebab rambut yang gugur bersepah-sepah di lantai. Belum kira lagi rambut yang tertinggal di bantal dan getah rambut. Stress juga masa tu. Suami pun ada tegur tentang masalah ini. Di bahagian depan rambut sudah agak nipis dan menyerlahkan lagi keluasan dahiku! Duhh!

Mujur cepat bertindak.. Dengan bantuan Set Keguguran Rambut, masalah saya 100% dapat diatasi. Rambut sudah tidak gugur malah semakin lembut dan lurus. Suami puji dengan kejayaan saya ini..
Ingatkan saya seorang saja yang ada masalah ini. Jom tengok video di bawah ini. Lagi teruk masalah dia rupanya!






Rambut Gugur Merimaskan, Terutama Wanita Bertudung Ini... from iReach HD on Vimeo.


Kalau mommies ada masalah yang sama, jangan tunggu lama sampai kepala botak tau!
boleh whatsapp saya untuk lebih info
014-3794493

No comments:

Post a Comment

 

Followers

Like Us On

Follow Us on