Monday 24 August 2015

Protein Cantikkan Kulit

Assalamakualaikum. Pernah dengar tak yang protein amat membantu untuk mencantikkan kulit kita? Bukan setakat mencantikkan kulit malah menengangkan kulit sekali. Sebab itu ramai yang berusaha mencari sumber protein yang terbaik untuk mencantikkan kulit mereka.


Protein diperlukan untuk membaiki tisu dan pembinaan tisu baru. Setiap sel memerlukan protein untuk mengekalkan hayatnya. Protein juga bahan utama yang digunakan untuk "menggantikan"sel-sel mati.


Dan bagi saya sendiri, protein memang membantu saya dalam mengatasi masalah jerawat dan parut di muka dan juga parut di kawasan perut selepas bersalin. Saya memang teruja dengan kehebatan Energizing Soy Protein ESP dari Shaklee untuk mengatasi masalah saya. 












SEBELUM.. JERAWAT HITAM, KULIT KUSAM DAN BERPARUT. INI MEMANG KULIT SAYA. MAAF TERPAKSA CROP YANG TAK SEPATUTNYA. =)

SELEPAS.. BERANSUR PULIH. JERAWAT SEMAKIN KURANG. KULIT SEMAKIN SEKATA DAN CERAH


Mungkin ada yang tidak percaya. Mungkin ada yang kata gambar tipu dan sebagainya. Sebelum anda berkata begitu, jom tengok dulu testimoni-testimoni mereka yang mengambil ESP untuk kulit mereka.





















Bagi anda yang tercari-cari supplemen yang terbaik untuk kulit anda, hubungi saya 014-3794493, sekarang! Saya akan bimbing anda cara pengambilan yang betul agar ianya lebih berkesan dan memberi manfaat untuk kesihatan anda!



Iba Zaini

Shaklee Id 1076149

014-3794493




4 comments:

 

Followers

Like Us On

Follow Us on