Wednesday 29 July 2015

Kawal Masalah Diabetis Anda Sekarang!





Diabetes atau kencing manis adalah penyakit popular menyerang rakyat Malaysia. Diabetes merujuk kepada bacaan gula (glukosa) dalam badan kita yang melebihi paras normal. Gula merupakan sumber tenaga bagi badan kita tetapi jika berlebihan akan menyebabkan masalah kesihatan.
Penyakit kencing manis ibarat pembunuh senyap kepada manusia. Biasanya, pesakit kencing manis juga ada menghidap sakit jantung, darah tinggi. Ini yang sering di sebut-sebut tiga serangkai. Bermula dengan 3 penyakit bahaya ini, lama-kelamaan ia akan menyerang buah pinggang pula.

Terdapat beberapa kaedah untuk mengawal bacaan gula dalam darah anda. Antaranya ialah dengan pengambilan syrup Vivix.. Apa tu?



Vivix adalah MINUMAN BOTANIKAL kaya dengan nutrisi POLYPHENOL hasil daripada REVOLUSI yang MENAKJUBKAN
Empat ramuan utama Polyganum Cuspidatum,Anggur Muscadine,Elderberries Eropah, Lobak ungu
Kalau kita kaji lebih dalam dan bukan sekadar bersandarkan testimoni2 hebat, tak keterlaluan saya katakan Vivix merupakan minuman botanikal (jus antioksidan) YANG TAK DAPAT DITANDINGI oleh mana2 jus antioksidan yang lain. 
Inilah jus tonik antipenuaan yang mesti anda cuba.

 Semua yang baik ini datang dari Dia, kalau Dia tak izinkan kesan yang baik jika minum Vivix ni, takde saper pun boleh bagi kuasa tu, walau ada 1juta jurnal saintifik sekalipun.Dia sebaik2 pelindung dan penolong. 







Pengambilan Vivix Shaklee yang berterusan membantu merawat diabetes selain berfungsi sebagai antioksidan yang melindungi sel-sel badan dari kerosakan akibat serangan dari radikal bebas. Ada juga penyakit diabetes sembuh dengan mengamalkan vivix Shaklee. 








Bagaimana Vivix Shaklee membantu mengawal diabetes?

Ramuan Vivix yang terdiri daripada campuran botani yang kaya dengan resveratrol dan polifenol dapat memberi manfaat kepada pesakit diabetes dengan:

Memperlahankan atau mengurangkan Sindrom Resistansi Insulin (“metabolic syndrome”) 

Vivix adalah antioksidan yang berkuasa untuk membantu melindungi dan membaiki sel yang rosak.  Jadi, pengambilannya secara berterusan dapat memberi manfaat dalam mengurangkan Metabolic Syndrome yang mengarah kepada penyakit kardiovaskular dan kencing manis yang disebabkan oleh kerosakan gen.

Mengawal kepekatan gula dalam darah

Karbohidrat yang dicerna akan menghasilkan gula yang memberikan kita tenaga. Walau bagaimanapun, pengambilan karbohidrat yang tinggi seperti nasi akan menyebabkan kandungan gula dalam darah kita meningkat. Dengan Vivix, polifenol yang terkandung dalam anggur muscadine akan melambatkan pencernaan dan penyerapan karbohidrat dalam darah dan seterusnya mengelakkan pengumpulan gula yang tinggi yang menyebabkan kencing manis.


Mengelakkan kerosakan mata, menggalakkan penyembuhan luka dengan segera

Polifenol Anthocyanins yang terkandung di dalam Vivix membantu dalam membaiki penglihatan dan menyembuhkan luka dengan segera.


Mencegah pembentukan protein AGE

Protein AGE (advanced glycation end products) terhasil daripada protein dan gula berlebihan dalam badan. Ia boleh menyebabkan atherosclerotic, sel mati dan komplikasi penyakit kencing manis. Salah satu dari mekanisma anti-penuaan Vivix adalah dengan memperlahankan penbentukan protein AGE ini.

Jom kita lihat testimoni pesakit diabetis :

















Saya percaya anda telah membaca habis kan artikel ini? Jadi saya berharap anda mengambil tindakan yang segera untuk mendapatkan vivix sebelum masalah diabetis anda menjadi lebih parah. Bertindak sekarang adalah keputusan yang paling bijak anda boleh lakukan.
Harga sebotol Vivix cuma RM475.00 sahaja!

Kalau anda berminat untuk mendapatkan Vivix dengan harga yang lebih ohsem dan lebih JIMAT boleh la contact saya sendiri seperti details di bawah:


Nur Iba Zaini
Whatsapp 014-3794493
Email: ummikhalif000@gmail.com
Shaklee ID: 1076149


Setiap pembelian produk shaklee dengan saya anda akan menerima konsultasi percuma daripada saya dan secara exclusive..





2 comments:

  1. hai assalam..saya singgah sini balas kunjungan..kira beraya la bah ni..hehe..done follow :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe..waalaikumsalam..ya masi juga syawal kan..

      Delete

 

Followers

Like Us On

Follow Us on