Wednesday 1 July 2015

Promo July Yang Ohsem!






Selamat datang July! Pastinya bulan July bulan yang ditunggu-tunggu oleh umat Islam yang berpuasa. Kerana bulan ini jika dipanjangkan usia kita akan menyambut Hari Raya Aidilfitri. Excited tak? Jangan excited sangat sampai tak kusyuk ibadah tau! (Gurau je)

Bulan perayaan, apa perkara pertama yang terlintas dalam fikiran? Opkos la juadah yang sedap kan? Rendang, ketupat, biskut raya, air sirap dan bermacam-macam lagi. Tetapi awas!
Pengambilan makanan yang berlebihan akan memberi usaha sia-sia kepada tubuh anda yang sudah biasa dengan makanan yang sedikit semasa Ramadhan. Belum sampai sebulan raya, perut sudah buncit, lemak sana sini. Ish tak nak lah!

Sebab itu Shaklee dengan bermurah hati memberi promosi yang ohsem khas untuk July bulan perayaan. Apa taknya, kedua-dua item promo ini dapat mengawal lemak-lemak dari berkumpul dalam badan dan mengelakkan berat anda naik secara mendadak semasa Aidilfitri.. Bonus! Bila makan kedua-dua ini, kulit wajah akan semakin berseri-seri. Eh, macam tak percaya kan?

Saya kongsi serba sedikit kenapa Vivix & B complex ini dapat membantu dalam mengawal berat badan anda..

                                                                         *
                                                                         *
                                                                         *


Vivix Shaklee adalah sirap tonik yang mengandungi lebih 10x resveratrol dalam 1 botol 

Tahu tak apa itu Resveratrol?
Resveratrol adalah sejenis polyphenol yang dipanggil phytoalexin, merupakan sejenis bahan yang dikeluarkan oleh tumbuhan sebagai pertahanan tumbuhan tersebut terhadap penyakit.
Ia dihasilkan daripada tindakbalas tumbuhan tersebut terhadap jangkitan kulat, tekanan, kecederaan akibat dirosakkan haiwan, sinar UV, cuaca ekstrem dan sebagainya. 
Saya nak kongsikan dengan semua bagaimana Vivix membantu anda untuk kurus.
Kandungan resveratrol adalah bahan yang dikeluarkan oleh tumbuhan yang mempertahankan tumbuhan kepada penyakit.

1) RESVERATROL ni bertindak sebagai anti-aging yang boleh melindungi dan melambatkan proses penuaan.
2) RESVERATROL meningkatkan tahap kolestrol yang baik dan melindungi dari kerosakkan arteri sekaligus menjaga kesihatan jantung.
3) RESVERATROL memberi kesan dalam pengurangan lemak badan.
4) RESVERATROL membantu pengurangan pengumpulan dan penghalang sintesis lemak dan seterusnya meningkatkan pengoksidan asid lemak kerana RESVERATROL membantu meningkatkan pengaliran darah yang membawa oksigen ke seluruh badan iaitu pembakaran lemak.
5) RESVERATROL membantu memberi rasa kenyang yang berpanjangan sekaligus dapat kurangkan keghairahan anda melihat makanan yang lazat2 depan mata



B Complex terbukti dapat mengawal selera makan berlebihan dan mengelakkan pengumpulan lemak dalam tubuh badan. Bcomplex membantu menukarkan gula ringkas dan karbohidrat kepada tenaga. Jadi bila kita dah makan banyak, kita bergerak sana sini melawat sanak saudara semasa raya, lagi cepat la proses penukaran itu akan berlaku. Nampak tak bagaimana bcomp sangat-sangat membantu dalam proses pengurangan berat badan?



Jom baca testimoni sebenar dari salah seorang customer saya yang berjaya turun berat badan apabila mula mengambil supplemen.








No comments:

Post a Comment

 

Followers

Like Us On

Follow Us on