Tuesday 22 September 2015

5 Sebab Kenapa ESP Hot di Kalangan Wanita-Wanita Cantik

Assalamualaikum...
Selamat berpuasa untuk semua yang berpuasa hari ini. ☺☺
Baca tajuk entri gempak tak?
Kenapa saya pilih untuk cerita tentang ESP arini? Kenapa pilih ESP dan bukan yang lain-lain? Hah.. Bagi sesiapa yang belum tau, bulan September ini adalah bulan promo gila-gila untuk ESP. Memang sangat rugi kalau u ols tak grab setong dua untuk diri sendiri. Kenapa sampai perlu rasa rugi pula? Hah, kalau korang nak tau ada 5 sebab utama kenapa ESP ne jadi hot produk di kalangan wanita-wanita cantik di dunia. Ehehehe. Jejoms baca dan hadam!!

Sebab PERTAMA:

Lumrah wanita yang sukakan kecantikan untuk diri sendiri. Siapa tak nak kelihatan cantik kan? Sebagai wanita yang menitikberatkan soal kecantikan luar dalam, ESP memang menjadi pilihan mereka. Kandungan ESP yang tinggi protein membantu mengekalkan atau mengembalikan kepejalan kulit. Bukan itu sahaja, ESP juga menjadi faktor utama untuk pengurangan kesan parut akibat jerawat, pembedahan dan juga parut selepas bersalin. Sebab itu la wanita tak keruan kalau tak minum ESP sehari. Percaya atau percaya? 😀😀😀

Sebab KEDUA

Bila jadi wanita, kena faham la tugas memang 24/7 kena buat. Walaupun penat, tetap bekerja, tetap dapat menjaga anak, suami dan sebagainya. Hebat tak hebat wanita? Hehehe. Sebab itu ESP menjadi pilihan untuk topup energy kaum wanita. Kalau u ols nak tau, ESP juga mengandungi vitamin B. Vitamin B dikatakan mampu menukarkan gula kepada bentuk tenaga. Hah, dari situ la wanita mendapat tenaga berpanjangan bila consume ESP.

Sebab KETIGA

Wanita yang menyusukan anak memang sangat perlu supplemen yang boleh memekatkan air susu di samping memberikan air susu yang bernutrisi tinggi kepada bayi yang disusukan. Tak boleh la makan sembarangan. Kesian kat baby nanti alergik naik atau cirit birit susah kan.
Sebab tu mostly wanita di Malaysia memilih ESP untuk diambil semasa proses penyusuan. Bukan setakat dapat air susu yang pekat, malah payudara pun semakin anjal. Kan da cakap tadi ESP ne ada kandungan protein yang tinggi. Hehehe

Sebab KEEMPAT

Wanita ne adalah golongan yang paling mudah mendapat penyakit tulang yang dikenali sebagai Osteoporosis. Huhuhu. Tak suka tak suka!! Betul tak kebanyakan wanita lepas bersalin mesti akan alami sakit-sakit pinggang kan? So, pilihan tepat memang ESP. Sebab ESP ne selain tinggi protein, mengandungi vitamin B, ESP juga sangat tinggi kandungan Kalsium..Hebat kan?

Sebab KELIMA

ESP ne rendah lemak dan rendah kolesterol. Patut la menjadi pilihan wanita cantik. Kaum wanita walaupun lepas bersalin nak juga maintain berat badan dan sebagainya kan. Biar seimbang luar dalam giteww. Jadi untuk sarapan mereka memang 100% akan pilih ESP. Kenyang sampai tengah hari tu..
Bukan setakat mendapat berat badan yang ideal, mereka juga sihat dalaman sebab memilih sarapan protein yang rendah lemak dan kolesterol.

Hah.. cukup tak 5 sebab di atas tu? Kalau tak cukup, tak puas lagi, boleh whatsapp saya segera.  Saya nak ingatkan sekali lagi. Promo ESP bakal berakhir beberapa hari lagi!!

Beli 6 tong percuma 1 tong!! Beli 2 tong ada diskaun pula 5%!! Hebat tak?

Dan kalau anda mendaftar sebagai ahli sekarang, anda akan dapat vitamin PERCUMA yang bernilai RM89!!!

Jangan tunggu lagi! Hubungi saya segera!!

✔014-3794493
✔Sid 1076149
✔Pengedar Sah Shaklee

No comments:

Post a Comment

 

Followers

Like Us On

Follow Us on