Sunday 5 March 2017

Turunkan Bacaan Tekanan Darah Dengan Semulajadi




Kalau dulu penyakit darah tinggi sering dikaitkan dengan orang yang umurnya agak berusia. Namun sekarang penyakit ini sudah dikategorikan sebagai penyakit zaman moden di mana ia boleh menyerang sesiapa sahaja baik kepada orang muda ataupun orang tua. Saya pernah membaca satu artikel di mana seorang remaja berusia 21 tahun diserang strok akibat tekanan darah tinggi. Nauzubillahminzalik.


Dari sana saya mula menyedari bahawa tekanan darah tinggi memang tidak mengenal siapa kita dan berapa usia kita. Dengan faktor gaya hidup zaman sekarang tidak mustahil penyakit begini boleh menyerang seseorang di usia muda.


Mari kita baca apakah sebenarnya yang dikatakan dengan Tekanan Darah Tinggi.




Tekanan darah adalah tekanan yang dikenakan terhadap pembuluh arteri semasa peredaran darah yang disebabkan oleh denyutan jantung. Darah tinggi atau Hipertensi (Inggeris = Hypertension) merujuk kepada tahap tekanan darah yang meningkat lebih tinggi dari tahap biasa secara kronik. Pesakit yang mempunyai sekurang-kurangnya tiga bacaan tekanan darah yang melebihi 140/90 mmHg semasa berehat dijangka mempunyai keadaan darah tinggi.













Mengapa Tekanan Darah Tinggi (Hypertension) sangat merbahaya????
.
.
.
Ia boleh menyebabkan beberapa penyakit lain yang lebih serius antaranya STROKE dan SERANGAN JANTUNG.

Sebab itu semua kena ambik set darah tinggi Shaklee jika ada ciri-ciri untuk mendapat penyakit darah tinggi. Set ini sangat semulajadi dan selamat untuk diambil dalam jangka masa yang lama. Lebih-lebih lagi produk Shaklee ni mempunyai Landmark Study yang meyakinkan semua penggunanya.


SET DARAH TINGGI SHAKLEE




* membantu mengekalkan tekanan darah normal
* mencegah salur darah daripada tersumbat
* mengelakkan strok
* mencegah pembekuan darah dalam badan.
* Mengawal jangkitan n menurunkan tekanan darah
* menurunkan kolestrol dan memelihara kesihatan selular
* mengeluarkan raksa, plumbum, kadmium yang merupakan logam toksik dalam tubuh dengan pantas. Logam toksik ini merupakan antara penyebab tekanan darah tinggi meningkat.


Malas dan tidak suka telan banyak vitamin? Saya cadangkan anda untuk beli Vivix. Vivix sangat kaya antioksidan dan sangat terbaik untuk mengawal bacaan tekanan darah tinggi anda.





Apa tunggu lagi? Anda cuma perlu hubungi saya di talian 014-3794493 untuk tempahan segera.











Pengedar Shaklee Kota Kinabalu
Nur Iba Zaini (1076149)
014-3794493
ummikhalif000@gmail.com

No comments:

Post a Comment

 

Followers

Like Us On

Follow Us on