Monday 6 March 2017

Shaklee Mempunyai Landmark Study Yang Membuktikan Produk Shaklee Berkualiti Tinggi


Mengapa Landmark Study sangat penting? Hampir setiap hari SID bercerita mengenai Landmark Study. Landmark Study sangat penting untuk membuktikan produk Shaklee terbukti berkualiti tinggi dan memang berkesan untuk meningkatkan kualiti tahap kesihatan seseorang.




Landmark Study Shaklee


Saya akan berkongsi secara ringkas info tentang Landmark Study untuk anda sendiri memahami kepentingan Landmark Study terhadap supplemen Shaklee. Landmark study Shaklee dijalankan oleh pihak ketiga yang tiada kepentingan iaitu kumpulan penyelidik yang berkredibiliti, team Dr Gladys Block daripada University of California, Berkeley. Dr Gladys Block adalah seorang yang pakar dalam bidang Epidemiology & Public Health Nutrition.






Dr Block telah mencadangkan kepada Shaklee untuk menjalankan kajian bagi menguji keberkesanan dan keselamatan pengambilan suplemen secara menyeluruh bagi tempoh yang panjang.




Landmark study Shaklee dijalankan keatas 3 kumpulan iaitu:
  1. Kumpulan yang tidak mengamalkan vitamin
  2. Kumpulan yang mengamalkan vitamin jenama lain
  3. Kumpulan yang mengamalkan vitamin Shaklee
Dan keputusan yang diperolehi membuktikan, pengamal vitamin Shaklee mempunyai tahap kesihatan yang lebih baik berbanding kumpulan yang tidak mengamalkan apa-apa vitamin dan malahan juga lebih baik berbanding kumpulan yang mengamalkan vitamin jenama lain.



 Rasanya kalau dalam bentuk poster lagi mudah untuk faham kan? Sebabnya reader saya datang dari pelbagai latar belakang.



KEPUTUSAN LANDMARK STUDY SHAKLEE YANG MENUNJUKKAN RISIKO PENYAKIT MENURUN DENGAN MENGAMALKAN SUPPLEMEN SHAKLEE















Alhamdulillah saya tidak salah memilih Shaklee. Dalam gambar-gambar ini bila anda menukar brand supplemen anda, maknanya anda telah menukar tahap kesihatan anda. Walaupun mengambil supplemen Shaklee dalam tempoh yang lama, tiada kajian mendapati pengguna Shaklee mengalami masalah buah pinggang dan sebagainya. Ini kerana supplemen Shaklee mudah diserap berbanding dengan vitamin lain. Namun demikian Shaklee bukanlah bertujuan untuk merawat, mengubati penyakit-penyakit kronik. Kajian cuma menunjukkan risiko penyakit berbahaya dapat dikurangkan dengan mengamalkan supplemen Shaklee.














Jadi sudahkah anda membuat pilihan selepas membaca entri ini? Jika anda yakin produk yang anda makan sekarang mempunyai Landmark Study jangan pula anda stop makan. Tapi kalau tidak pernah tahu pasal Landmark Study, inilah masanya anda beralih kepada produk Shaklee.








Pengedar Shaklee Kota Kinabalu
Nur Iba binti Zaini (1076149)
014-3794493
ummikhalif000@gmail.com

No comments:

Post a Comment

 

Followers

Like Us On

Follow Us on