Monday 16 May 2016

Supplement Terbaik Untuk Anak

Set Kesihatan Khas untuk anak kita. Boleh dikatakan ini adalah set yang paling favourite saya. Kenapa?
Sebab set ini bantu anak saya kekal sihat, aktif dan bertenaga setiap hari.

Bila ambil set ini, kalau anak demam pun tetap berselera makan. Syukur Alhamdulillah asbab mengamalkan Shaklee dari mengandung sampai sekarang, anak dapat manfaat darinya.

Anak saya jarang demam selsema dan batuk. Ibu mana yang suka dan gembira kalau anak sakit kan? Boleh menangis 7 hari 7 malam kalau anak sakit. Huhu.

Cukuplah pengalaman sebulan lebih dalam wad menjaga anak premature saya ne. Saya mau pastikan dia sihat, aktif dan pintar sentiasa.

Ada yang tanya apa tips lain saya untuk pastikan anak sihat dan jarang sakit? Okay saya share di sini.

(+) JANGAN beri junk food, processed food, fast food, makanan tinggi gula kepada anak-anak.

(+) JANGAN bagi anak minum minuman manis, kordial, milo semua baik elakkan.

(+) BERI anak makan sayur dan buah dengan banyak. Saya suka buatkan anak jus.

(+) BERI jajan sihat untuk anak. Buat kentang wedges homemade, biskut homemade dan sebagainya. Mommies pasti lebih kreatif kan?

(+) DOA setiap hari semoga anak kekal sihat, aktif dan pintar.

(+) Beri SUPPLEMEN SEMULAJADI DAN TERBAIK untuk anak. Saya pilih Shaklee!!

Kalau mommies berminat untuk dapatkan set ini boleh hubungi saya


🌻 Nur Iba Zaini
🌻 014.379.4493
🌻 Pengedar Shaklee Kota Kinabalu

No comments:

Post a Comment

 

Followers

Like Us On

Follow Us on